Impresszum

A Szolgáltató (Eladó) azaz az üzemeltető cég neve: Kétkerék Info Kft.
Székhely: 1225 Budapest, Kardvirág utca 15
Adószám: 29256949-1-43
Képviselő neve: Szabó László
Telefonszám:
+36-30-2939052

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: Általános Szerződési Feltételek, ÁSZF. vagy Dokumentum.) a Kétkerék Info Kft. (székhely: 1225 Budapest, Kardvirág utca 15.; Cėgjegyzėkszám: 01-09-384743; bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; Adószám: 29256949-1-43; e-mail: info@tracktime.hu; tárhelyszolgáltató:  Hostinger International Ltd., 61 Lordou Vironos str., 6023 Larnaca, Cyprus) a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetettt tracktime.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybevevője (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó vagy Vásárló) általi használatának feltételeit tartalmazza. Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek.

A Kétkerék Info Kft. mint a tracktime.hu online portál üzemeltetője fenntartja jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására. A módosításról a Szolgáltató rövid felhívás formájában tájékoztathatja Felhasználóit, amelyet a Szolgáltató által küldött hírlevél vagy valamennyi felhasználónak a Saját fiókjában megadott e-mail címre küldött értesítés tartalmazhat. Ilyen esetekben az Általános Szerződési Feltételek módosított változata megjelenik az oldalon, az Általános Szerződési Feltételek tartalmát érdemes időről-időre megvizsgálni a Weboldalon. A Felhasználó/Vásárló jogosult az Általános Szerződési Feltételek ellen tiltakozni, amint az megjelenítésre került a Weboldalon.

Az alábbi fogalmak a jelen ÁSZF-ben a következők szerint értelmezendők:

tracktime.hu jelenti a Kétkerék Info Kft. magyar gazdasági társaságot (székhely: 1225 Budapest, Kardvirág utca 15; Cėgjegyzėkszám: 01-09-384743; Adószám: 29256949-1-43);

Eladó: a *.tracktime.hu aldomaineken, vagy az eladó saját domain neve alatt forgalmazóként szolgáltatásokat értékesítő egyéb vállalkozás (tracktime.hu partner).

Eladói Portál:  a *.tracktime.hu aldomaineken, vagy az eladó saját domain neve alatt megjelenő saját weboldal, amely az Eladó által online értékesítésre és megtekintésre kínált életmódprogramokat, videó kurzusokat, esemény részvételi jegyeket és verseny nevezési díjakat jeleníti meg;

Felhasználó: az a 14. életévét betöltött természetes személy vagy jogi személy, aki a Szolgáltató weboldalát tartalmazó tracktime.hu oldal, vagy a bármely Eladói Portál tartalmához hozzáfér;

Ügyfél: az a Felhasználó, aki a Szolgáltatói weboldalon, vagy Eladói Portálon regisztrál, felhasználói fiókkal rendelkezik (a továbbiakban: Saját fiók) – elfogadva ezáltal a Szolgáltató és az Eladó Általános Szerződési Feltételeit.

Vásárló: az az Ügyfél, aki a Szolgáltatói weboldalon, vagy Eladói Portálon a Saját fiókon keresztül életmódprogramokat, videó kurzusokat, esemény részvételi jegyeket, digitális tartalmakat és verseny nevezési díjakat vásárolt.

Az Eladó vagy annak képviselője bizonyos esetekben (pl. felelősségvállalási nyilatkozathoz kötött események) felhívhatja a vásárlót életkorának hitelt érdemlő igazolására. 

Saját fiók: az Ügyfél a Szolgáltatói weboldalon, vagy Eladói Portálon regisztráció útján Saját fiókot hozhat létre neve, e-mail címe, születési ideje, és jelszó megadásával. Amennyiben a Felhasználó Saját fiók használata nélkül megrendelést ad le az Eladói Portálon, a megrendelés során megadott adatokkal Saját fiókot hoz létre. A Saját fiók menüpontokba szedve tartalmazza az Ügyfél által a regisztráció során és a megrendelése(i) leadásakor megadott adatokat, információkat, valamint a megrendeléshez kapcsolódó rendelésszámot, és releváns dokumentumokat (számla, stb.). Megtekinthető előfizetéseinek állapota és története, részvételi jegyeinek aktuális egyenlege, valamint, amennyiben rendelkezik életmódprogrammal annak részletei.

A Felhasználó a regisztráció során és az Ügyfél a megrendelés leadásakor köteles valós adatokat megadni. A Felhasználó felelős azért, hogy az általa megadott adatok megfelelnek a valóságnak, illetve a teljesség és az időszerűség követelményének. Amennyiben az Szolgáltató vagy Eladó tudomására jut, hogy a Felhasználó/Ügyfél által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult az Ügyfél Saját fiókjához való hozzáférését korlátozni, illetve az Ügyfelet az szolgáltatás használatából kizárni. Az Szolgáltató vagy Eladó jogosult az Ügyfél Saját fiókjához való hozzáférését korlátozni, illetve az Ügyfelet a szolgáltatás használatából kizárni abban az esetben is, ha az Ügyfél visszaélésszerűen használja az a platformot, illetve annak a szolgáltatásait, vagy Saját fiókjához harmadik személy számára hozzáférést biztosít.

A Saját fiók használatával az Ügyfél jogosult bármikor fiókjának és személyes adatainak törlését kezdeményezni. Amennyiben az Ügyfél megerősítést ad adatai törlésére beleegyezik, hogy minden hozzáférését és megvásárolt tartalomhoz való hozzáférését elveszíti. A folyamat a személyes adatok védelme érdekében nem visszavonható.

Ügyfél Tárca: A Saját fiók azon része, ahol Eladó által értékesített és az Ügyfél által megvásárolt digitális formátumú részvételi aktuális egyenlege, érvényességi ideje és részletes egyenleg története szerepel.

Részvételi jegy: az Eladó által meghirdetett online vagy helyszínhez kötött eseményeken való részvételhez szükséges digitális jegy, melyet az Ügyfél Saját fiókjában található Tárca tartalmaz. Egy jegy egy alkalomra szól és egy Ügyfél egyidejűleg több jeggyel is rendelkezhet. A jegyek érvényességi ideje az ajánlat függvényében eltérő lehet, amely mindig megtekinthető az ügyfél saját Tárcájában.

A Tárcában lévő jegyek érvényességi idejük alatt bármikor felhasználhatók, az Eladó által meghirdetett és az adott jegyet elfogadó Eseményekre való jelentkezéskor. 

A fel nem használt jegyek az érvényességi idejük lejártával elvesznek és a továbbiakban nem felhasználhatók.

Digitális adattartalom: Az Eladó digitális adattartalmakat, azaz digitális formában előállított vagy nyújtott adatot (többek között, de nem kizárólagosan: edzéstervek, étrendek, életmódprogramok, információs videók, dokumentumok. továbbiakban: ’digitális adattartalom’) is értékesít az Eladói Portálon keresztül. Jelen pontban foglalt értékesítés esetén a digitális adattartalom értékesítésére nem tárgyi adathordozón kerül sor.

Előfizetés: A tracktime.hu weboldalon vagy Eladói Portálon elérhető funkciókhoz és/vagy digitális adattartalmakhoz hozzáférést biztosító, a Szolgáltató vagy Eladó által értékesített érvényességi idővel rendelkező jogosultság. 

Az előfizetés az Ügyfél számára az érvényességi időn belül biztosítja az előfizetéshez kapcsolódó digitális adattartalmak és funkciók eléréséhez való hozzáférést. Az érvényességi idő lejártával az előfizetéshez kapcsolódó funkciókhoz való hozzáférést az Ügyfél elveszíti.

Az aktív és lejárt előfizetések állapota, érvényességi ideje és története a Saját fiók alatt minden Ügyfél számára megtekinthető.

Eladási ár: a tracktime.hu vagy az Eladó által eladásra kínált Részvételi jegyek és Előfizetések eladási ára, beleértve az ÁFA-t és további esetleges adókat (vételár).

Szerződés: a Szolgáltató vagy Eladó és a Vásárló között a Weboldalon megjelenített szolgáltatások és előfizetési díjak értékesítése/megvásárlása tárgyában a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint, a Szolgáltató, Eladó és a Vásárló egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

Tartalom: minden olyan adat és/vagy információ (beleértve kép, ábra, logó, grafikai elem, videó, fájl, szöveg, dizájn), amely a Weboldalon látható és hozzáférhető; – minden olyan e-mail és/vagy egyéb üzenet által tartalmazott adat és/vagy információ, amelyet a Szolgáltató és az Eladó a Vásárlónak elektronikus kommunikációs eszközön keresztül küld; 

Hírlevél: elektronikus úton (e-mail, SMS) a Szolgáltató vagy Eladó által a hírlevél-szolgáltatásra feliratkozott Felhasználóknak időszakosan küldött kereskedelmi üzenet, kommunikáció, amely az Eladói Portált érintő változásokról/újdonságokról, és/vagy az Eladó által adott időszakban szervezett/vállalt promóciókról, kedvezményekről tájékoztat és nyújt információt;

Megrendelés: a Vásárló Weboldalon található egy vagy több Részvételi jegy és Előfizetés vonatkozásában vételi ajánlatot tesz az Eladónak, amelyet az Eladó e-mail útján küldött visszaigazolásban elfogad vagy elutasít; a Vásárló a Megrendelés teljesítéséig jogosult a Szerződést módosítani, illetve törölni a Saját Fiókján keresztül a „Megrendelés visszavonása” gomb segítségével.

Kosárérték: egy Megrendelésben a Eladótól megrendelni kívánt Részvételi jegyek vagy Előfizetések Eladási árának összege, csökkentve az Ügyfél által felhasznált/igénybe vett kedvezménykupon és/vagy vásárlási utalvány értékével.

Ez az Ügyfél által a Megrendelés leadását követően az Eladó részére fizetendő végösszeg.

 

1. MEGRENDELÉS

1.1. Saját fiók

1.1.1. A Szolgáltatói weboldalon vagy Eladói Portálon történő Megrendeléshez a Felhasználónak/Ügyfélnek Saját fiókot kell létrehoznia neve, e-mail címe, születési ideje és jelszó megadásával.
1.1.2. Amennyiben a Felhasználó Saját fiók használata nélkül Megrendelést ad le az Eladói Portálon az Eladó részére, a Megrendelés során megadott adatokkal Saját fiókot hoz létre.

1.2. Megrendelés leadása

1.2.1. Az Szolgáltatói weboldalon vagy az Eladói Portálon keresztül az Ügyfél/Vásárló elektronikus úton Megrendelést adhat le oly módon, hogy kiválasztja a megvásárolni kívánt ajánlatot, egyúttal megadja a Megrendelés teljesítéséhez szükséges számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési módot. Az adatok kitöltése nem jelenti a Megrendelés véglegesítését.

1.2.2. Az Ügyfél jelen ÁSZF elfogadását követően a Fizetés gombra kattintva véglegesítheti a Megrendelést (ajánlat).

1.2.3. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél/Vásárló kijelenti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul, hogy azokat az
Eladó Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, különösen, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a Megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a Megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.

1.2.4. Vásárló a Megrendelés teljesítéséig jogosult Megrendelést törölni a Saját Fiókján keresztül a “megrendelés visszavonása” gombra kattintva.

1.3. Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte

1.3.1. A Megrendelés leadása a Vásárló részéről ajánlattételnek minősül, amelynek az Eladóhoz történő megérkezésekor ajánlati kötöttséget eredményez a Vásárló oldalán. A Megrendelés leadása nem eredményezi az Eladó és Vásárló közötti szerződés létrejöttét. 

Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre – akkor válik a Vásárló által tett ajánlat Eladó által elfogadottá –, amikor a vásárló átutalással, vagy online fizetéssel kiegyenlíti a megrendelés Kosárértékét és az összeg a Szolgáltató vagy Eladó számláján jóváírásra kerül.

Online fizetés esetén a megvásárolt Részvételi jegyek vagy Előfizetések a fizetési szolgáltató visszaigazolása után azonnal jóváírásra kerülnek. Átutalásos fizetés esetén a befizetések jóváírásáért mindig az Eladó felel, a Szolgáltatónak az átutalásos fizetések jóváírására jogosultságok hiányában nincs ráhatása.

A megrendelés teljesítésekor és a Részvételi jegyek és Előfizetések jóváírásáról a Szolgáltató az Ügyfelet e-mail üzenetben értesíti.

1.3.2. Az online fizetések (online bankkártyás fizetés vagy banki átutalás) esetében sem a Szolgáltató sem az Eladó nem felel a Vásárlónál felmerülő bármely olyan többletköltségért, amely a Vásárló által választott fizetési módtól, vagy a Vásárló kártyakibocsátó bankjától függ (különösen, de nem kizárólagosan devizaárfolyam, egyéb költségek). A Vásárló felelős a kiválasztott fizetési mód kiválasztásából eredő következményekért.

 

2. DIGITÁLIS ADATTARTALOM, DIGITÁLIS ÉRTÉKESÍTÉS

2.1. Az Eladó digitális adattartalmakat, azaz digitális formában előállított vagy nyújtott adatot (többek között, de nem kizárólagosan: információs videók, dokumentumok, edzéstervek, étrendek, receptek, életmódprogramok stb… továbbiakban: ’digitális adattartalom’) is értékesít a weboldalon keresztül. Jelen pontban foglalt értékesítés esetén a digitális adattartalom értékesítésére nem tárgyi adathordozón kerül sor. Ügyfél a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy digitális adattartalom értékesítése esetén, fizikai termék (CD, DVD lemez, tok, nyomtatott anyag) nem kerül a részére átadásra. Digitális adattartalom megrendelése és a vételár kifizetése esetén az Ügyfél a digitális adattartalmat az Eladói Portálon keresztül jogosult megtekinteni, dokumentumok esetén pedig letölteni. 

2.2. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a digitális adattartalom a sikeres fizetést követően lesz elérhető a részére. Ez az adott sikeres tranzakciótól függően pár percet, néhány órát is igénybe vehet. Az Eladó törekszik arra, hogy a teljesítés minden esetben még a tranzakció napján megtörténjen.

2.3. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének m) pontja alapján a nem tárgyi adathordozón nyújtott adattartalom tekintetében az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes belegyezésével kezdte meg a teljesítést és az Ügyfél e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítést megkezdését követően elveszíti a Korm. rendelet 20. § -ban részletezett elállási jogát. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Megrendelés leadása és a termék vételárának kifizetése előzetes beleegyezésének minősül, ugyanis a megrendelési folyamat során erről folyamatosan tájékoztatást kap. Ügyfél tudomásul veszi azt is, hogy ezt követően a Korm. rendeletben meghatározott 14 napos elállási jog nem illet meg.

2.4. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt jótállási és vagy kellékszavatossági szabályokat a digitális adattartalom speciális jellegének megfelelően kell értelmezni.

2.5. Ügyfél tudomásul veszi, hogy visszaélés gyanús tranzakció esetén a Szolgáltató köteles a teljesítést felfüggeszteni, illetve visszautasítani. A visszaélés gyanús tranzakció meghatározására a fizetéssel érintett pénzügyi szolgáltató jogosult. Ebben az esetben az Eladó együttműködik a pénzügyi szolgáltatóval, illetve a nyomozó hatóságokkal. Ilyen esetben az Eladó a kivizsgálás időtartamára mentesül a késedelmes teljesítés, illetve a nem teljesítés jogkövetkezményei alól. Eladó ilyen esetben haladéktalanul, de legkésőbb az engedélyt követően tájékoztatja az Ügyfelet a szerződés teljesítéséről.

 

3. FIZETÉS, SZÁMLÁZÁS

3.1. A Szolgáltatói weboldalon és Eladói Portálon szereplő Részvételi jegyek és Előfizetések árai forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t.

3.2. A vásárlónak jogában áll eldönteni, hogy a megrendelését, az elérhető fizetési módok közül (beleértve az előre fizetést is) melyiket választja. Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (Áfa tv.) alkalmazásában nem minősül előlegfizetésnek, ha az ellenértéket megfizetni köteles fél saját döntése alapján előbb fizet, mint a teljesítési időpont.
Az ár, a fizetési mód minden Megrendelésben meg van jelölve. A fizetések jóváírása után az Eladó számlát bocsát ki a Vásárló számára a megrendelt tételeket illetően, a Vásárló kötelessége továbbítani a számla hatályos jogszabályok szerinti kibocsátásához szükséges összes adatot és információt a valóságnak megfelelően. Ennek elmulasztása, illetve hiányos vagy hibás rögzítése esetén az Eladó nem kötelezhető új számla kiállítására.

3.3. Amennyiben a számla jövedéki terméket tartalmaz, továbbértékesítés esetén a jövedéki termék származásának igazolására nem alkalmas.

3.4. A Eladó Megrendelésről szóló számlát elsősorban elektronikus úton bocsátja a Vásárló rendelkezésére. A kiállított számla elektronikus formában elérhető az Ügyfél Saját fiókjából, illetve elektronikus üzenet (e-mail) formájában az elérési link megküldésre kerül a Saját fiókban megadott e-mail címre.

3.5. Amennyiben a Saját fiókban a számlázással összefüggő információk – beleértve a kiállított számlát/számlákat – több mint negyvennyolc (48) órán át nem érhetőek el, úgy a Vásárló erről írásban tájékoztathatja az Eladót az Eladói Portálon megadott elérhetőségeken.

3.6. Az Ügyfél felel a Saját fiókjába történő belépésért, annak adott esetben történő automatikussá tételéért és a belépéshez szükséges jelszó meghatározásáért, megadásáért, valamint annak harmadik személy részére történő esetleges továbbításáért, hozzáférhetővé tételéért. Az ezekből eredő mindennemű felelősség az Ügyfelet terheli. A Saját fiókból leadott megrendelésért és az ahhoz kapcsolódó mindennemű, ügyféloldali tevékenységért a Saját fiók tulajdonosa felel, a Szolgáltató és az Eladó e tekintetbeni felelősségét kizárja.

3.7. FIZETÉSI MÓDOK

3.8.1 Fizetés bankkártyával a weboldalon: A rendelés leadása után a vevőt átirányítjuk a Barion Payment Zrt. által üzemeltetett felületre, ahol megadhatja a szükséges kártyaadatokat. A bankkártyaadatok sem a Kétkerék Info Kft.-hez, sem pedig az Eladóhoz nem jutnak el, azokat nem tárolja még titkosítva sem. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A megrendelés leadásakor a vevő e-mail címe, a rendelt termékek neve, ára, mennyisége, a rendelésazonosító és a rendelés fizetési módja kerül átadásra a fizetés lebonyolítása érdekében a Barion Payment Zrt. részére. A vevőnek az alábbi adatokat szükséges megadnia a fizetés sikeres lebonyolításához: bankkártyaszám, bankkártyára írt név, bankkártya lejárata, CVC kód. A termékek egységára és mennyisége alapján képzett kosárérték, továbbá a szállítás esetleges költsége kerül terhelésre a vevő bankkártyáján. Sem a Szolgáltató sem az Eladó nem zárol pénzösszeget a vevő bankkártyáján, ezt kizárólag a a kártyakibocsátó pénzintezet végzi, így a Szolgáltató és az Eladó az esetleges zárolások feloldásában nem működik közre. A kártyás fizetés lezárultával a Barion Payment Zrt. visszairányítja a vevőt a Szolgáltató által üzemeltetett Eladói Portálra.

Fizetés banki átutalással: A megrendelést átutalással a rendelés utolsó lépésében megjelenő adatokra kell teljesíteni. Ennél a fizetési módnál nem keletkezik megrendelés amíg az Eladó nem regisztrálja a sikeres fizetést az Eladói Portál adminisztrációs felületén. A megrendelést és a fizetést az átutalás közleménye azonosítja, amely a fizetési adatok megjelenítésekor pontosan megjelenítésre kerül. Amint a befizetés jóváírásra kerül az Eladó által, a vevő e-mail értesítést kap a sikeres jóváírásról és a megrendelés részleteiről. 

4. ELÁLLÁS, TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK, AMELYEKRE NEM BIZTOSÍTOTT AZ ELÁLLÁS JOGA

4.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének m) pontja alapján a nem tárgyi adathordozón nyújtott adattartalom tekintetében az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes belegyezésével kezdte meg a teljesítést és az Ügyfél e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítést megkezdését követően elveszíti a Korm. rendelet 20. § -ban részletezett elállási jogát. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Megrendelés leadása és a Megrendelés Kosárértékének kifizetése előzetes beleegyezésének minősül, ugyanis a megrendelési folyamat során erről folyamatosan tájékoztatást kap. 

Ügyfél tudomásul veszi azt is, hogy ezt követően a Korm. rendeletben meghatározott 14 napos elállási jog nem illet meg.

4.2. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt jótállási és vagy kellékszavatossági szabályokat a digitális adattartalom speciális jellegének megfelelően kell értelmezni.

 

5. FELELŐSSÉG

5.1. A kiválasztott termék adatlapján feltüntetjük a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat, a használati utasításokat azzal, hogy a kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól részletesen a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat.

 

6. AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSRE VONATKOZÓ SPECIÁLIS RENDELKEZÉSEK

6.1. A Weboldalra bármely Felhasználó/Ügyfél beléphet. A Szolgáltató és az Eladó fenntartja a jogot, hogy az Ügyfélnek/Vásárlónak a Megrendelés leadásához való jogosultságát és hozzáférését és/vagy valamely fizetési mód választását majd alkalmazását korlátozza, amennyiben az adott Ügyfél/Vásárló a Weboldalon végzett tevékenységével veszélyeztetheti a Weboldal zavartalan működését és/vagy tevékenységével az Szolgáltatónak, vagy az Eladónak kárt okozhat. Ezen esetben az Ügyfél/Vásárló az Ügyfélszolgálatához fordulhat, ahol a korlátozás(ok) indokairól tájékoztatást kap.

6.2. Az Ügyfél az Eladóval bármikor kapcsolatba léphet az Eladói Portálon az „Impresszum” menüpontban feltüntetett elérhetőségeken. Az Eladó az Eladói Portálon az általa kapcsolatfelvétel céljára megadott információk valósságáért és helyességéért felel.

6.3. Amennyiben egy adott internethálózatról a Szolgáltató megítélése szerint az átlagosnál nagyobb forgalom érkezik, az Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Weboldalt látogató Felhasználók/Ügyfelek/Vásárlók számára „captcha” típusú kód használatát vezesse be, a Weboldal tartalmának és valamennyi információjának a védelme érdekében, illetve adott esetben korlátozza a Szolgáltató felé irányuló forgalmat.

6.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben tudomására jut, hogy Ügyfél fiókjához való hozzáférését harmadik személlyel megosztja, akkor felfüggessze vagy korlátozza az érintett Ügyfél fiókot.

6.5. A Weboldalon feltüntetett Tartalom, különösen a Digitális adattartalmak leírására használt információ nem jelenti az Eladó ajánlati kötöttségét, ezek kifejezetten a bemutatás célját szolgálják, és azok tartalmáért az Eladói Portál üzemeltető Eladó felel. A Szolgáltató nem vállal semmilyen jogi felelősséget az Eladó által az Eladói Portálra feltöltött tartalmak vonatkozásában, a szolgáltató kizárólag a “tracktime.hu” fő domain alatt megjelenő tartalmakért felel, az egyes aldomainek Eladói Portálok elérésére szolgálnak.

6.6. Az Eladó a Megrendelés lebonyolításával kapcsolatos szolgáltatások teljesítésével harmadik személyt bízhat meg a Vásárló előzetes és/vagy egyidejű tájékoztatásával. Ez a Vásárló beleegyezéséhez nem kötött. Az Eladó azonban ezen esetekben is felel a Vásárlóval kötött Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítéséért.

 

7. SZELLEMI TULAJDON

7.1. A Tartalom a jelen ÁSZF-ben foglalt meghatározásának megfelelően magába foglalja különösen, de nem kizárólagosan a Szolgáltatói weboldalon és az Eladói Portálokon feltüntetett logókat, grafikai elemeket, kereskedelmi védjegyeket, képeket, videókat, animációkat, multimédia szövegeket és/vagy bármely egyéb tartalmat. Mindez kifejezetten a tracktime.hu valamint az Eladói Portált üzemeltető Eladó tulajdonát képezi és a tracktime.hu valamint az Eladó ezzel kapcsolatban minden jogát fenntartja.

7.2. A tracktime.hu weboldalon és az Eladói Portálokon megjelenő digitális adattartalmakat a Szerzői Jog védi. A Felhasználó/ Ügyfél/Vásárló a Digitális adattartalmakat - a dokumentumok kivételével - kizárólag a Szolgáltató által nyújtott csatornákon (Eladói Portál, mobilalkalmazás) tekintheti meg. A Felhasználó/Ügyfél/Vásárló nem jogosult a Digitális adattartalmat másolni, terjeszteni, közölni, harmadik félnek átküldeni, módosítani és/vagy más módon megváltoztatni, felhasználni, illetve az eredetitől eltérő bármely más kontextusba helyezni.

7.3. Bármely Tartalom, amelyhez a Felhasználónak/Ügyfélnek/Vásárlónak hozzáférése van, vagy ahhoz hozzáférést nyer bármely eszköz révén, a jelen ÁSZF hatálya alá tartozik.

7.4. Amennyiben az Eladó egy Ügyfélnek / Vásárlónak a Digitális adattartalom vagy annak bizonyos része vonatkozásában a közöttük erre létrejött külön megállapodás értelmében az abban meghatározott tartalommal felhasználási jogot ad, és amely tartalomhoz az Ügyfélnek/Vásárlónak hozzáférése van vagy az Ügyfél/Vásárló ezen megállapodás következtében hozzáférést nyer, e felhasználási jog csakis a megállapodásban meghatározott Digitális adattartalomra vagy tartalmakra terjed ki, kizárólag annak vagy azoknak az Eladói Portálon történő elérhetősége időszakában vagy a megállapodásban meghatározott időszakra érvényes, a meghatározott feltételeknek megfelelően.

7.5. Az Ügyfél Előfizetéséhez tartozó hozzáférés csak a Saját fiók tulajdonosának biztosít hozzáférési jogot. Az Ügyfél nem jogosult Saját fiókjának hozzáférését mással megosztani és ezzel több személynek hozzáférést biztosítani az Előfizetett digitális adattartalmakhoz.

7.5.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben tudomására jut, hogy egy Ügyfél fiókhoz egyidejűleg több természetes személy is hozzáfér, akkor felfüggessze az érintett fiókot.

 

8. TITOKTARTÁS

8.1. A Vásárló/Ügyfél által az Eladónak szolgáltatott bármely jellegű információt az Eladó és a Szolgáltató is bizalmasan kezeli, azt csak jelen ÁSZF-ben rögzítettekkel összhangban oszthatja meg harmadik személyekkel.

8.2. A Vásárló/Ügyfél a Megrendelés/Szerződés vonatkozásában nem ad semmilyen nyilvános nyilatkozatot harmadik személyek részére az Eladó előzetesen adott írásos hozzájárulás nélkül.

8.3. Azzal, hogy az Ügyfél/Vásárló információkat és adatokat közöl az Eladói Portálon, biztosítja az Eladónak és a Szolgáltatónak az azokhoz való korlátlan és visszavonhatatlan - kivéve a személyes adatokat - hozzáférését, továbbá ezen információk vagy adatok feletti használati, másolási, módosítási, átküldési és terjesztési jogot. Ugyanakkor az Ügyfél/Vásárló egyetért azzal, hogy az Eladó szabadon használhatja azokat a képeket, recepteket, ötleteket, koncepciókat, know-how-t vagy technikákat, amelyeket az Eladói Portálon vagy az Eladó egyéb csatornáin keresztül ismertetett.

 

9. A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSE

9.1. A személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályzata jelen Általános Szerződési Feltételek részét képezi, a szabályzat az alábbi linken érhető el: https://tracktime.hu/privacy

 

10. COOKIE (SÜTI) HASZNÁLATA

10.1. A tracktime.hu weboldal és az az Eladói Portál sütiket használ. A sütikre vonatkozó adatvédelmi információk az alábbi linken érhetők el:  https://tracktime.hu/privacy

 

11. Az Eladói Portálokra vonatkozó speciális rendelkezések

11.1. A Kétkerék Info Kft. a Eladói Portálokat közvetítő szolgáltatóként üzemelteti, és a tracktime.hu szolgáltatásban Eladóként jelenlevő vállalkozások Részvételi jegyeit és Előfizetéseit jeleníti meg. A közvetítő szolgáltatók jogait és kötelezettségeit a Kétkerék Info Kft gyakorolja. E termékek, illetve szolgáltatások vonatkozásában a szerződés az Eladó (tracktime.hu partner) és a Vásárló között jön létre. A vásárlással kapcsolatos fogyasztói jogok az Eladónál közvetlenül érvényesíthetők. A tracktime.hu nem vállal felelősséget az Eladói Portálon megjelenő, nem tőle származó felhívásokkal, ajánlatokkal és az ezek alapján létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával vagy megszüntetésével kapcsolatban, különösen az értékesített Digitális adattartalmak minőségéért, biztonságáért és jogszabályi megfelelőségéért, és nem vállal kötelezettséget ezen termékek ellenőrzéséért. Az Kétkerék Info Kft. nem közvetít és nem avatkozik bele a Vásárló és az Eladó partner közötti fogyasztói vitába, jogvitákba, tranzakciókba.

 

12. VIS MAIOR

12.1. E fogalom alatt értendő minden olyan ok, eset, körülmény, amely előre nem látható, nem ellenőrizhető, és/vagy olyan, az tracktime.hut-t érintő, de tőle független ok, amelynek felmerülése lehetetlenné teszi Szolgáltató számára a jelen ÁSZF-ben vállalt kötelezettségek teljesítését.

12.2. A Felek egyike sem vonható felelősségre a szerződéses kötelezettségek nem teljesítéséért abban az esetben, amennyiben azt részben vagy egészben Vis Maior eredményezi.

12.3. Amennyiben a Vis Maior annak felmerülésétől számított 15 (tizenöt) napon belül nem szűnik meg, bármely fél – a másik fél egyidejű értesítése mellett – megszüntetheti a szerződést, anélkül, hogy a másik fél kártérítési igénnyel léphetne fel.

12.4. A Szolgáltató és az Eladó fenntartja a jogot, hogy jelen Weboldalak Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit frissítse, illetve időközönként módosítsa, hogy az tükrözze a weboldal működési módját és feltételeit, vagy a jogszabályi környezet változását. Ilyen esetekben az Általános Szerzdési Feltételek módosított változata jelenik meg az oldalon. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmát érdemes időről-időre figyelni a Weboldalon. Az Általános Szerződési Feltételek ellen, azok Weboldalon történő közzétételét követően, a Vásárló/Felhasználó tiltakozhat.

 

13. ALKALMAZANDÓ JOG, PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS

13.1. Jelen Szerződés vonatkozásában a magyar jog az irányadó. A jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával a Felhasználó tudomásul veszi és hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ből származó jogai és kötelezettségei összességét harmadik személyek részére átruházza. A Felhasználó ezennel előzetesen hozzájárul az ilyen szerződésátruházáshoz.

13.2. Az Ügyfél a Előfizetésével vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Telefon: +36-30-293 9052
  • Internet cím: https://tracktime.hu
  • E-mail: info@tracktime.hu

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/

Bírósági eljárás

Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  7. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
  8. a testület döntésére irányuló indítványt,
  9. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

 
Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu


Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu


Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu


Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu


Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu


Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu


Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu


Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu


Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu


Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu


Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu


Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu


Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu


Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu


Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu


Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform

 

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

13.3. A Szolgáltató és az Eladó fenntartja a jogot, hogy jelen Weboldalak Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit frissítse, illetve időközönként módosítsa, hogy az tükrözze a weboldal működési módját és feltételeit, vagy a jogszabályi környezet változását. Ilyen esetekben az Általános Szerzdési Feltételek módosított változata jelenik meg az oldalon. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmát érdemes időről-időre figyelni a Weboldalon. Az Általános Szerződési Feltételek ellen, azok Weboldalon történő közzétételét követően, a Vásárló/Felhasználó tiltakozhat.


Az Eladói Portálokra vonatkozó speciális rendelkezések

A Kétkerék Info Kft. a Eladói Portálokat közvetítő szolgáltatóként üzemelteti, és a tracktime.hu szolgáltatásban Eladóként jelenlevő vállalkozások Részvételi jegyeit és Előfizetéseit jeleníti meg. A közvetítő szolgáltatók jogait és kötelezettségeit a Kétkerék Info Kft gyakorolja. E termékek, illetve szolgáltatások vonatkozásában a szerződés az Eladó (tracktime.hu partner) és a Vásárló között jön létre. A vásárlással kapcsolatos fogyasztói jogok az Eladónál közvetlenül érvényesíthetők. A tracktime.hu nem vállal felelősséget az Eladói Portálon megjelenő, nem tőle származó felhívásokkal, ajánlatokkal és az ezek alapján létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával vagy megszüntetésével kapcsolatban, különösen az értékesített Digitális adattartalmak minőségéért, biztonságáért és jogszabályi megfelelőségéért, és nem vállal kötelezettséget ezen termékek ellenőrzéséért. Az Kétkerék Info Kft. nem közvetít és nem avatkozik bele a Vásárló és az Eladó partner közötti fogyasztói vitába, jogvitákba, tranzakciókba.